Marketing Audit
Keressük meg együtt a legnagyobb növekedést hozó változtatásokat!
A marketing audit egy 30 perces ingyenes feltáró beszélgetés. A célja, hogy megtaláljuk azt a néhány kulcsfontosságú pontot, aminek a fejlesztésével ugrásszerű növekedést tudsz elérni a vállalkozásodban.
Azok szokták igénybe venni a marketing auditot,
akiknek frusztrálóan megrekedt a vállalkozásuk és nem tudnak tovább növekedni
szeretnének több bevételt elérni, de nem találták még meg a módját
sokat dolgoznak a marketingjükön, de valahogy nem áll össze a rendszer. Szükségük van egy külső, tapasztalt szemre, aki megvizsgálja a lehetőségeiket és rávilágít a holtterekre.
Mire számíthatsz az audit során és után?
Személyre szabott válaszok
A megbeszélésen a te vállalkozásodról fogunk beszélgetni. Általános tippek helyett a te, saját marketing rendszeredet elemezzük ki, és világítunk rá a fejlesztésre szoruló pontokra.
Tapasztalat
Kivitelezőként és tanácsadóként is elég ügyféllel dolgoztunk már az évek során, hogy lássuk, hol vannak a fő eladások. Az audit során megtaláljuk azokat és a megfelelő irányba állítunk.
Őszinteség
Bár nagyon kedves csapat vagyunk, ahhoz, hogy eredményt tudj elérni, szükséges, hogy őszintén megmondjuk, mi az, amin sürgős változtatnod.
Kedvesség
Igen, ezt is fontosnak tartom. Nálunk soha nem fogod azt érezni, hogy nem mersz kérdezni, mert esetleg nem úgy reagálunk. Minden kérdés számít. A lényeg, hogy az audit végén tudd, hogy mik a teendőid.
A marketing audit menete:
Az előzetes kérdőív kitöltése
Ez pár percet vesz igénybe, viszont nekünk segítség felkészülni a beszélgetésre. Ha még felmerül bennünk további kérdés, emailben fogjuk neked jelezni.
Időpont egyeztetés
Ki tudod választani a számodra megfelelő időpontot. Kérlek, hogy amikor kiválasztod az időpontot, írd is be azonnal a naptáradba!
Emailben elküldjük a technikai tudnivalókat.
Az emailben szoktunk kérni, hogy jelezz vissza, hogy megkaptad-e! Így győződünk meg, hogy nem spam-ben landolt a levelünk. Erre majd figyelj!
Felkészülünk az auditra.
Előfordulhat, hogy lesznek további kérdéseink még a beszélgetés előtt. Ezeket emailben fogjuk elküldeni. (Amennyiben lesznek)
Feltárjuk a legfontosabb fejlesztendő területeket.
A legtöbb esetben 1-2 területre kell fókuszálni, hogy meginduljon a bevételnövekedés. Ezeket fogjuk megkeresni az audit során
Megkapod a cselekvési tervet
A beszélgetést felveheted vagy jegyzetelhetsz is. Bármelyiket is válaszd, a cél, hogy a beszélgetés végén tudd, hogy mik a teendőid
Ki tartja az auditot?
Az elmúlt években a saját és ügyfeleink marketing fejlesztésén dolgoztam. Ebbe beletartozott saját stratégiánk alkotása és kivitelezése, míg ügyfelek részére kimondottan a stratégia kialakítása.
Ha az erősségemről kérdeznél, akkor a stratégiai látásmódot mondanám. Mivel egy 7 csapatként végzünk marketing kivitelezést, egy ideje az elsődleges feladatom az ügyfelek stratégiájának a kigondolása.
Ebből adódóan rengeteg vállalkozói területre nyílt rálátásom, aminek bátran vedd hasznát az audit során.
Boros Lajos
Alapító, marketing automatizmus szakértő