Kapcsolatépítő Funnel Készítés 10 Lépésben 

 

Ezen a folyamaton megyünk végig azokkal az ügyfelekkel, akikkel közösen dolgozunk a bevételük növelésén

1.Lépés

Terméklétra Megtervezése

Gondold végig, hogy milyen meglévő vagy új termékeket/szolgáltatásokat szeretnél kínálni a célközönségednek.

A legtöbb esetben érdemes egy kisebb értékűvel kezdeni, amivel kialakul a bizalom, és utána tudod a fő termékedet is felajánlani.

Egy terméklétra a következő 5 szintből épül fel:

1) Lead Magnet
2) Belépő Termék
3) Fő termék
4) Upsell
5) Folyamatos Együttműködés

Extra tipp: A szintek néha „átfedik” egymást. Például lehet, hogy a te főterméked a folyamatos együttműködés az ügyféllel.

2.Lépés

Hitrendszer Kidolgozása

Mit kell gondoljon, higgyen az ideális potenciális ügyfeled ahhoz, hogy megvásárolja a fő terméked/szolgáltatásod?

Amint azt gondolja, amit te megtervezel a hitrendszer szerint, örömmel fog fizetni neked.

A cél, hogy akkor kínáld fel neki a termékedet, amikor ezeket a szükséges hiteket elültetted kommunikáció során. 

3.Lépés

Hitrendszer Átültetés Megtervezése

Amikor megvan, hogy milyen hiteket szeretnél átültetni a potenciális vásárlóid gondolkodásába, ki kell találd a mikéntjét.

Tervezd meg, hogy melyik hitet mikor, hogyan adod át. Tervezd meg mikor, melyik emailben, lead magnetben, videóban vagy éppen hirdetésben kommunikálsz egy-egy pontról.

A tartalmak elkészítése csak ezután következik.

4.Lépés

Lead Magnet elkészítése

A lead magnetnek van két fontos funkciója. Ha jól készíted el, akkor vonzza a potenciális ügyfeleket, mint egy mágnes. Azonban neked oda kell figyelned, hogy ne csak vonzó legyen, hanem meg is szűrje őket, hogy a végén a jó ügyfelek jussanak el hozzád minél nagyobb számban.

A lead magnet sok minden lehet, jól kidogozott pdf, videó tanfolyam, kihívás, stb. Olyat válassz, ami hozzád a leginkább közel áll, egyedi és a legjobb célcsoportodnak csábító!

5.Lépés

Kapcsolatépítő Sorozat Elkészítése

A Kapcsolatépítő Sorozat általában egy automatikus, 5-7 emailből álló sorozat.

Célja, hogy kialakuljon közted és a potenciális ügyfeleid között egy értékes kommunikáció, miközben elülteted a hitrendszer elemeit.

Ha ügyesen állítod össze, akkor a végén nem lehet gond, hogy vásároljanak tőled.

6.Lépés

Értékesítési Ciklus Összeállítása

Amint egyszer elültetted a vásárláshoz szükséges hitrendszert, eljött az ideje felkínálni a terméked/szolgáltatásod!

Ehhez használhatsz szöveges vagy videós sales oldalt, webinart, de ha olyan a szolgáltatásod, akkor kezdhetsz egy konzultációval, aminek a során megbeszélitek az együttműködési lehetőségeket.

7.Lépés

Technikai Megvalósítás

Ha nem vagy kimondottan technikai érdeklődésű (ahogy én sem), akkor ez a rész okozhat némi bonyodalmat.

Két lehetőséged van: vagy beletanulsz, vagy szerzel hozzá megfelelő szakembereket.

Bármelyiket is válaszd, a következőkre valószínűleg szükséged lesz már az elején:

  • Weboldalkészítő szoftver
  • Hírlevélküldő és automatizáló szoftver
  • Bankkártyás fizetéshez szoftver

A közeljövőben fogunk készíteni egy összeállítást a szoftverekről, amiket mi használunk.

8.Lépés

Szerezz 250 feliratkozót

Itt az idő letesztelni a Kapcsolatépítő Funneled!

Körülbelül ez az a szám, ami elegendő minta az alapkövetkeztetések levonásához.

Két fő módon tudsz szerezni 250 feliratkozót:

-Ingyenesen: például olyan Facebook-csoportokban, ahol a te potenciális ügyfeleid megfordulnak, vagy olyan partnerekkel, akik szintén a te célcsoportodnak szolgáltatnak. Ez sok munka, azonban ingyenes.

-Fizetős hirdetésekkel: Facebook- vagy Google-hirdetések. Mi Facebook-hirdetéseket használunk. 

9.Lépés

Elemezd ki a funnel teljesítményét és fejleszd, ha szükséges

Amint 100 feliratkozó végigment a funnelen, értékeld ki a kapott eredményt!

Nézd meg hol vannak olyan pontok, amik nem teljesítenek jól, hol veszíted el a figyelmüket, melyik pontot lehetne javítani!

A módosítások után irányíts újabb 250 embert a funnelbe. Hasonlítsd össze az első és a második funnel eredményeit, dolgozz rajta addig, amíg olyan nyereséget termel, amilyet szeretnél.

Általában 2-3 kört igényel az ideális funnel kialakítása.

10.Lépés

Gyújtsd be a rakétákat!

Amikor megtaláltad a nyereséges összeállítást, az egyetlen dolgod, hogy annyi potenciális ügyfelet terelj a funnelbe, amennyit csak tudsz (és amennyit csak el tudsz látni).

Tartsd rajta a szemed a rendszeren! Folyamatosan figyeld az eredményeket, hogy ha bármilyen változás állna be, akkor arra tudj reagálni!

A határ a csillagos ég! ?

Sok sikert kívánok hozzá!

Szeretnél Tapasztalt Segítséget A Stratégia Beindításához A Saját Vállalkozásodban?

5 Bevált Sales Emailminta Azonnali Vevőszerzéshez

Írd be az emailcímed, és máris küldjük!

Adatkezelési tájékoztatás

You have Successfully Subscribed!

26 hetes Stratégia Orientált Vállalkozó program

Adatkezelési tájékoztatás

Köszönjük, hogy feliratkoztál!

Emailmarketing 2.0

Ingyenes Regisztráció

Elolvastam v2

You have Successfully Subscribed!

You have Successfully Subscribed!